Kusciviltisi Ankaku benim etrafımda hiç geçiren hamile olmadığı icin belki de bir korkum yok bir de bir doktorum fazla kendini kasma demişti bir bardak kola içtim öldüm bittim yada ağır kaldırdım eyvah diye düşünecek bisey yok yabancılar çiğ et bile yiyor demişti sağolsunlar beni her konuda rahatlatıyorlar 😂 midye hariç 🥰
Ankaku Kusciviltisi evet doğrudur bende kola içerim cips yerim ama birseye dokunma dediyse vardır bir bildiği
Cagla-91 Yani çiğ ete dokunmak sorun olmaz sadece elini yıkamadan ağzına götürürsen, ya da açık yaran varsa elinde bi yerde o şekilde sorun oluyor. Dokunduktan sonra ellerinizi güzelce yıkarsanız bisey olmaz.
Kusciviltisi zehranurr doktordan doktora farklılık gösteriyor bu durumlar en iyisi herkesin kendi doktoruna güvenip o şekilde ilerlemesi benim doktorum beni hiç bir konuda kasmıyor bir çoğunun doktoru havuzu yasaklarken ben ona bile günlerce girdim doktorum girebilirsin dedi o yüzden her gebelik farklıdır
zehranurr Kusciviltisi dediğim gibi hanımefendinin doktoru senin toksoplazmaya bağışıklığın yok demiş. Senin ya da benimde bağışıklığım olmasaydı bizede söylerdi bence. Farklılık gösterecek konular değil. Bu hastalık biraz sıkıntılı bir hastalık bebeğin ölümüne kadar gidiyor ve hatta burada bununla alakalı hassas içerikli hikayeler okumuştum yaşayanlardan. Kasmak ya da kasmamak değil mevzu kısacası ☺️ Sağlıcakla kalın🌸🌸🙏🏻
Kusciviltisi bu arada canım buyur en azından bi doktordan dinlersin icin rahat eder sonra da kendi doktoruna danışırsın
Leylaakcay @miniginannesi3 Etin herşeyine dokundum. Doğradım ayırdım temizledim iskembe ciğer kaynanam rahatsız olduğu için hepsi bana kaldı acıkcası