Eeftailesi insanlar yanlış bilgiler veriyor. Her annenin sütü olur. Bu bilgi nettir. Ancak bazı çevresel sosyal ve psikolojik etkenlerden kaynaklı olarak sütü kesilir bazısının. Bu sebeple oldukça sakin kalmaya çalışmalı ve daima pozitif düşünceli olunmalıdır. Şimdiden bunu sorgulayıp stresine düşmüşsün bile. Ama yapma bunu. Bebek plesentadan ayrıldığı andan itibaren operasyon başlar aslında vücudunda. Kiminin anında gelir kiminin bir hafta sonra. Buna rağmen emzirmeye devam etmeli, gerekli görürsen mama takviyesinde bulunmalısın. Vücudundaki mucizeye inanmalısın. Ne olduğunu anlamamış ken bazı belirtilerle hamile kaldığını öğrendin. Hafta hafta o bebek büyüdü hissettin. Bu nasıl bir mucize ise süt de aynı şekilde. Sen sadece vücuduna Güven kusursuz yaratılmışsın. Şimdiden sorgulayarak strese girme daha fazla.