Merhaba güzel anneler …hamileliğimden başlamayacağım sıradan normal bir hamilelik geçirdim 39. Hafta da yanı bugün oğlumu kucağıma aldım şükürler olsun.sabah 8 gibiydi yanlış hatırlamıyorsam sancılarım başladı adet sancısı gibi geldi ne az ne çok 9da annemi aradım geldi ama suyum yada nişanım gelmemişti sancılarım sıklaşinca annemde çocuk inmiş hadi doğdu doğacak deyince hemen hastanenin yolunu tuttuk o ara nişanım da geldi hastaneye gelirken yolda hissettim bebeğimi asagıya inmişti hat güldüm arabada doğuranlar kervanına bende katılayım diye neyse hastaneye geldik direk doğum haneye girdik doktor alttan muayene etti doğum başlamış dedi ben gayet sakin biliyorum çünkü hissettim.Derin nefes al ver ben ıkın demeden ıkınma yırtık olsun istemiyorum dedi doktorum ne dediyse yaptım dur dedi durdum ıkın dedi ıkındım nefes al ver itikle komutlarıyla güzel bi doğum yaptım hastaneye girdim ve 20 dakika içinde doğurdum böyle olacağını düşünmemiştim rabbim herkese hayırlı doğumlar nasip etsin burda bana destek olan annelere de çok teşekkür ederim allahım sizi de bi avazda kurtarsın inşallah bu arada bebeğim 4500 gr doğdu.ultrasonda 3700 dü hayırlısı herkes için tek duam kendinize iyi bakın