Kurban Bayramınız mübarek olsun.
Erken doğum riskim var nst ağrı çıktı yatışım yapıldı serum ciğer geliştirici iğne birde hapa başladılar dualarınızı esirgemeyin lütfen erken gelmesin ilk doğumum 33+3 olmuştu buda erken gelmek istiyor inşallah vaktinde gelir hakkınızı helal edin uzun oldu🤗