Yildizim Tomurcuk18 canım benim adetlerim hiçbir zaman düzenli olmadı diğer aya göre 20 gün geçmişti benim adetim ve beta değerim 415 idi. Doktorum bana geç döllenme dedi ümidini kesme şu an 12 haftalık gebeyim. Dua et😌
Tomurcuk18 Yildizim Adetim düzenli ama benim 😪 Pazartesi regl günümdü cumartesi doktora gittim rahim kalınlaşmış dedi sadece, zaten değer düsük olduğu için salı bidaha kan ver suan hiç birşey belli değil dedi. Bugün de malum 2 kat artmadı 😪