Nurcngel Tomurcuk18 benim adetimden 9 gün geçti gittim yaptırdım beta hcg m 20 çıkmıştı şuan 26 haftalık hamileyim bence düzene girer üzülme
Yildizim Tomurcuk18 canım benim adetlerim hiçbir zaman düzenli olmadı diğer aya göre 20 gün geçmişti benim adetim ve beta değerim 415 idi. Doktorum bana geç döllenme dedi ümidini kesme şu an 12 haftalık gebeyim. Dua et😌
busra6161 normalde evet oyle gözüküyor degerler ama benimde ayni bu şekilde artti sonradan birden düzene girdi gec döllenmeden dolayi
RRR Tomurcuk18 tamam canım bir hafta sonra düzene girer korkma gec döllenme belliki yüzde atmısa yakın artıyo bence normal bi gebelik sabret korkma üzme kendini olmazsada sıkıntı yapma kimyasal arkası normal oluyo 😊
Tomurcuk18 RRR İnsallah öyle olur ama artık ümidim yok😥 3 aylıkken kalbi durdu kürtaj oldum, düsük yaptım, kimyasal gebelik yaşadım, bu da 4 oldu.
YagizAsyaMom Benim 8 gün gecikme de 2158 değerim. 😔 üzmek istemem ama maalesef sağlıksız gibi duruyor. Başka bir doktora gözüküp bi kaç gün sonra tekrar kan verin isterseniz Allah yardımcınız olsun
Tomurcuk18 YagizAsyaMom Başka doktora gerek yok zaten bu işin uzmanı bi doktora gidiyorum. İlla çok yüksek olması gerekmiyor ama 2 kat artması gerekiyo. Herşeyin hayırlısı.
Tomurcuk18 Nurcngel İlk 3 test 2şer kat artarak ilerledi ama bugünkü düsük çıktı suan 440 olması lazımdı en az.
RRR Tomurcuk18 Ümidini kesme evladından sen ona sarıldıkca o da sana sarılır bir de bence bir hafta gitme doktora ben öyle yaptım gidip ölçtürdükçe insan stres oluyı bir hafta sadece dua ettim gitmedim sonra gidince direkt keseyi gördüm 😊
Tomurcuk18 Nurcngel Saglıkla kucağına al insallah 🌸 cumartesi gittim rahim kalınlaşmış dedi birazda olsa ümitliydim ama değerim yükselmeyince bütün hevesim ümidim gitti.
Sldaygn @Tomurcuk18 adet günümde 21 di iki üç gün sonra gittim 81 di şuan 37 haftalığım üzme bence kendini inşallah gebesindir
Tomurcuk18 RRR cuma en son yaptırmıştım doktorum dedi 2 gün degil 4 gün sonra bidaha ölçtür hem süre uzamış olur çok stres yapmazsın. Ama maalesef istediğimiz gibi yükselmedi. Persembe bidaha yaptır dedi. Bende pıhtılaşma var iğne ve aspirin kullanıyorum o yüzden temkinli davranmaya calısıyo doktorum.
Nurcngel Tomurcuk18 Allah ım en kısa zamanda versin kuzum inş vardır geç döllenme falandır inş yükselir 😘💕