Aryahaz Benim ilk belirtim sık idrara çıkma, hafif göğüs hassasiyeti ve aşırı uykuydu hatta ilk bir kaç hafta kafamı kaldiramadim uykudan dolayı. Olsun pazartesiye kadar bekle hem belki keseyi de görmüş olursun ben 5+3 de görmüştüm. Sağlıkla gelsin inşallah güzel haberlerini bekliyorum ben de heyecanla 😍