Bebegim4 aslında söylemeleri lazım ama sanki biliyoruz gibi davranıyorlar. Onlar da binyerde haklı ama biz de merak ediyoruz ne yapalım. O yüzden de ben sık sık bu tür konuları internetten araştırıyorum doktor söylemese bile. Dediğim gibi 2,6 şu an için çok yüksek bir değer değil. 1 ay sonra tekrar ölçünce o zaman karar verecek demek ki. Siz düzenli devam edin. Şifa olsun