Seddda aynen hele bazı insanlar neye dayanarak "m.etme yerleşme kanaması dir pembemsi olursa git doktora"diye bir cevap yazıyor ya deliriyorum benimde o haftalarda lekelenmem olmuştu düşük tehlikem vardı ilk bebegimi kaybetmiştim ikinci hamileligimde de lekelenmem olmuştu ama şükürler olsun progestan ve yatmamla atlattım allaha binlerce şükürler olsun bencede git doktora canım lekelenmenin her türlüsü tehlikeli
aylaacetin