Dyg61 btuban her yerim şiş davul gibi oldum oturtamıyorum kalkamıyorum ne kıyafetim ne ayakkabılarım hiç biri olmuyo 😄 son 20 gün sayıyorum bir an önce gelsin sağlıkla 🤲🏻
esrvl btuban bu aralar şiddetli çatı ağrısı çekiyorum dönerken çok zorlanıyorum ayağımın üstüne bile basamıyorum. Sizde oluyor mu?
Anneci61 Bizde de drumlar ayni 29nda dogumumz war elleerim ayaklarm balon gbii otrp kalkamyrm gece hic demiyorm zatn uykular haram oldu 😊😀 36 37 haftalik bebislerinzjn kilosu nedr arkdslar?
btuban Anneci61 sağlıkla gelir inş:) biz bayram sonrası öğrenicez kilomuzu 2 hafta aralıkla gdiyoruz kontrole. O yüzden 36-37 yi bilmiyoruz henüz araya bayramda grdi. Sizin bellimi kilosu şuan için
Pelinbyrktrlr Anneci61 Bayram sonrası gidicem 36 bitiminde. En son 34+3te gitmiştim 3100gr dı bakalım kaç oldu tontişim😅
Ayes123 Anneci61 kaç haftalıkken alacak bebeği bende 36+0 ve cumartesi doğumu planlayacagiz. Preeklampsi ve gebelik şekerim var 37 . Hafta dolunca yatıracak ciğer geliştirici vuracak ertesi gün alacak bebeği. Biraz tedirginim.
Bebegimgeliyo 35+5 sıcak dışında iyiyiz cok şükür biraz vajinal batmamız oluyor bir de ben yaz günü grip oldum 😫
Demir06 btuban çok az kilo aldım,hiç ödemim yok ama mide yanması en büyük sorunum.haftada 1 şişe gaviscon bitiriyorum,kendimi zorlamasam 2 şişe olacak 🥴