Ays0 18de hissettim ilk ama çok belli belirsizdi 20de tam hissettim ama cinsiyetle çok alakalı bir durum değil bu annenin karın yağ dokusu, bebeğin gelişimi vs daha çok etkiliyor 🤗
NurCeren00 AlyaEkmen_ evet canım. Hiç beklemiyordum. Hatta ihtimalde vermedim. Ama sonra tarif ettim herkese onlarda bebek hareketi dediler. 😍 Güçlü tekmeyi hissedince emin oldum. Çünkü ilk pıt pıt hissettiğim ile arasında sadece kuvvet farkı vardı 😍
AlyaEkmen_ NurCeren00 bizde 14+1 deyiz henüz hissetmedim ama çok merak ediyorum 💙🙊 ikinci gebeliklerde bu tarihlerde hissedilir diyorlar ama ilk gebelik 20.haftadan sonra diyor herkes 🙈şimdi heyecanlandım kalp atışından sonra en büyük heyecanım hareket etmesi 🤗