Merhale benimde ilki sezeryan oldu ama iyi bir deneyimdi öyle zorlanmadım sonradan agrım vs olmadı 2.de açıkcası normale cesaret edemeyenlerdenim bebeğimde 35.haftamda 3kilonun üzerinde boyu 50cm kafa ölçüsü haftasının 3 hafta ilerisinde hep iride bir bebek oda cesaretim de engel tabi Rabbim en hayırlı doğumu nasip etsin sağlıkla doğsunlar en başta inş