jellymon Sude-96 Canım Kuran’da geçen bir isimmiş. Anlamı bizden biri. Alina ve Helena isimlerinin sonundan gelmektedir. Arapça’da bizim için , bizden biri ve insan anlamlarına geliyor. Yunanca’da ise günışığı ya da ayışığı anlamına gelir diye anlatılıyor
annesinin_beybisi Sude-96 ıkisi de L ile başladığı için biraz zorlama bir isim olmuş bence tek kullan ya da yanına başka bir isim koy☺