Sude-96 Sizce nasıl ben bu iki isimi de ayrı ayrı çok seviyorum biri klasik biri daha yeni ikisi bir nasıl olmuş
sunax Sude-96 isim güzel ama bence iki isim koyma benim iki ismim var ve resmi işlemler çok zorlanıyorum özellikle okul sınavlarında çok vakit kaybediyordm hem isimlerden birini kullanıyor insanlar diğeri sadece resmi evraklarda gerekiyor
Sude-96 sunax benim de iki ismim var ama hiç zorlanmadım hayatımda :) kuzenleriminde öyle biz zorlanmadık pek
VeraVrea Sude-96 ikisi benziyor zaten şkisini birden koymazdım. Leyal koyabilirsin leyla nın çoğul hali geceler demek.