Hasel0503 TosbikAnnesi komple damarlar tutuldugu icin ayaga kalkmak yada üstüne basmak imkansiz oluyo esim cimcik atinca duzeliyo yada ayak parmagimi cekince duzeliyo yoksa felc gecirmis gibi bir durum oluyo
TosbikAnnesi Hasel0503 magnezyum da kullanıyorum ben ama bazen çok kötü oluyor huzursuz bacak mi diyorum ama o da gece falan oluyor diyorlar
tugba_44 Hasel0503 Hasel0503 krampi hissettigin anda ayağını kendine dogru çek yani elinle değil ayak parmaklarını kendine dogru cekeceksin geciyo bana da hep oluyo
Serifeberay Bende de aynı sorun var 😕😕magnezyum ilacı kullanmama rağmen ara sıra oluyor hatta takılıp kalıyor sanki 3 4 gün ağrısını çekiyorum çok zorluyor çok 😕😕😕
Akademikmom Hasel0503 Magnezyum kramplara iyi geliyor birde ayağınızı esnetirken başparmaklarınız aşağı bakacak şekilde değilde yukarı bakacak şekilde esnetin işe yarıyor
beydaayuzguul Hasel0503 ben 35 haftalığım ve ayaklarımin üstüne basamaz hale geldim kramplardan ödemden çok fazla sis ayaklarım magnezyum kullandım ama Bi faydasını göremedim açıkçası doğurana kadar çekeceğim sanırım 🤦♀️