Kayraninannnesi Sibelcan08 kullanılan şeyler pek işe yaramıyor bence tamamen kişinin cildiyle alakalı hiç birşey kullanmadığım ve sürekli kaşıdığım halde hiç çatlağım olmadı karnımda 🙏
Didem_678 Sibelcan08 Bazen n yapsan çatlıyorsun ilkim de en pahalı kırem kullandım tenınle alakalı bu bırazda genetık bence ,sonradan büyüdükce azalıyor görünümü bence takmıyorum çok Anneyiz sonuçta böyle begensinler o kadar oluyor yani.
Sibelcan08 Didem_678 tabiki öyle önemli olan karşımdakinin değil benim kendimi begenmem canım annelik çok kutsal tabiki onun için katlancaz artık çatlaklara da sağlıkla gelsin en önemlisi ♥️😘
Dygu2602 Sibelcan08 canim C beauty diye bi krem var hemen ondan kullan derim cunku olusan catlaklara bile etkisi var
Ozumdagg Sibelcan08 14. Haftam bitiyor öğrendim öğreneli incia kullanıyorum . Bu sıcaklarda iki kat daha cok sıcaklatıyor ama yapcak bisi yok. Varolan catlakları da gecirdiğini öğrenmiştim. Alıp denemek lazım 🤷🏻♀️
adalas Sibelcan08 ben 18 hafyaligin karnim yavastan cikmaya baslayinca zeytin yagi ve hindistan cevizi yagi kullanıyorum ve bol bol su icmeye calisiyorum umarım catlamam🤗
Nurssss Sibelcan08 neden okadar erken oluyor ya şaşırıyorum benim ta 34 e kadar hiçbişey yoktu sonuç olarak çatladım yapcak bişey yok pek genetik biraz