Sevgikaya1525 Sibelcan08 Haklsın kuzum demek ki annelik bu kadar zor kilo alıyoruz çatır çatır çatlıyorum mide bulantıları sancılar rabbim her annenin yar ve yardımcısı olsun☺️dediğin gibi miniklerimzii sağlıkla alalım da kucaklarımıza gerisi önemli değil☺️🤲
umutttttt Sibelcan08 canım kaşınırsa hemen soğuk uygula geçiyo. Benimde çok kaşınıyo ama hiçbi şekilde dokunmuyorum buzdolabından soda şişesini çıkarıp kaşınan bölgeye bırakıyorum çok iyi geliyo
Bynymn Haftadan itibaren lierac, hindistan cevizi yağı kullanıyorum. 33. Haftamdayım dün çatlamaya başladım, kaşıntı oluyor kaşımamak gerekiyormuş ama mümkün değil😂 tamamen genetik olduğuna inanıyorum ama hiç kullanmasam daha çok olacaktı demekki. Mümkün olduğunca nemlendir
Sibelcan08 Bynymn elimden geleni yapıyorum ama yapısalda dediğin gibi yinede inşallah en az catlakla kurtuluruz ♥️♥️
btuban Sibelcan08 merhaba, ben lierac kullandım 33 e kadar malesef çatlak oldu biooile geçtim ve daha iyi olduğunu düşünüyorum. Hafif ellerimi nemlendirerek kullanıyorum öneririm
Huriyekayhan Sibelcan08 bence kremler le çok alakası yok ama ben çatlamadim, 34 haftamdayim şuan farmaainin aynısefa kremini kullanıyorum çokta düzenli kullanmıyorum şahsen hiç dikkat etmiyorum ama çatlamadim ama hafiften bacaklarım çatlayacak gibi benimde 🤷♀️
Neyzen123_ Huriyekayhan aynı bende aynısefa kullanıyorum hıc catlagım yok karnımda sadece karnıma surerken bacaklarıma surmedım cok hafiften oldu bacagı da da
Sibelcan08 Huriyekayhan evet canım kişiden kişiye de değişiyor yinede en azından bı tık daha azaltsak bile yeterli ♥️♥️
badembid Sibelcan08 canım yağlar çatlakların oluşturduğu derinlere kadar inmiyormuş deride. Dermo-kozmetik ürün satan Eczacına danış o sana iyi bir krem verir
Huriyekayhan Neyzen123_ aynen benimde ya 😂 demek ki oralarima da sürsem olmayacakmis sonradan pişman oldum ama iş işten geçti tabi
Zeyyyn Sibelcan08 27 haftdayım daha çatlak yok gün aşırı bile sürmüyorum aklıma gelınce yağ sürüyorum yapı meselesi birazda ne sürsen de çatlayan da var
PurpleTail Sibelcan08 bebe yağının ve vazelinin içeriği temiz değil keşke kullanmasaydınız.Özellikle vazelin petrol içerikli ürünlerden yapılıyor. 31.haftamdayım hiç çatlağım yok ıncia krem ve Hindistan cevizi yağı kullandım bir de bol bol su içmek gerek.
ivmenas Sibelcan08 her seyi denedim piyasadaki en pahali kremleri de denedim bir ise yaramiyor. Enniyisi mustelanin yagi diyorlae deneyin isterseniz ben yarisina kadar kullandim sonra alerji yapti.