butterfly4 @E-G-E @elfmoom bugün test yaptım, garanti olsun diye postu açtıktan 4 gün sonra yapmış oldum, sonuç negatif, adet de olmadım hala, bilmiyorum
Ness23 butterfly4 ben adetime bir gün kala erken gebelik testinde ogrenmıstım ılk cızgı cıktı bırsey yok dıye dusundum 10 dk sonra sılık ikinci çizgi çıktı suan 3,bucuk aylık hamıleyım.Testı 10 dk beklet yınede erkenden atma
butterfly4 @Ness23 beklettim, ama net bir şekilde tek çizgi var, ikinci çizgi hiç yok silik olarak bile yok