Arkadaşlar adetime 3-4 gün var, 5 gün gecikirse test yaparım diyorum ama meraktan ölücem, şimdi test yapsam sonuç çıkar mı? Adet olucam gibi kasıklarımda agrı var, ama bir de benim adet olacakken belim ağrımaz şimdi bi bel agrısı var onu anlayamadım, bir de aşırı aşırı yorgun ve uykuluyum nefes almaya takatim yok gibi, havalrdan mı bebek var da ondan mı neden çok merak ediyorum