Munire20 Asl90 devamlı geliyor beli bir aralıklarla acaba hastaneye gitsem mi yoksa beklesem mi sancı da yok
Masalanne Munire20 perşembe günü acile gel dedi. Doktorum yok bayram tatılınde bebegın durumu sağlıklı ise cumartesi bana gel demişti
Kubra2012 Benm de sabahtan beri süt gibi geliyo akıntım 40+1 olduk kızımla çamaşırı ma baya gelmişti wc de de çok vardı ama ben artık nişandan umudu kestim kan bile gördüm nişan değil dedi doktor