Munire20 Kızlar selam 39+5 haftalığız ve bugün her WC çıktığımda jel kıvamında sümüksü geliyor uzun resim attım bakalblrsnz ne belirtisi bu ? https://imgyukle.com/i/I0fVc
Beyzan Munire20 evet bu öğrendiğim kadarıyla Nisan. Eğitimde ebeler nişanı rahim ağzını kapatan mukuslu bir yapı olduğunu söylüyor yani tam olarak bunun gibi. İnşallah doğum yakın az daha sabır sağlıkla gelsin inşallah 😍
Sisi Munire20 bundan daha koyu kıvamlısı geçen hafta geldi canım 2 3 kere ama gelen giden yok normal sanırım doktor bu haftada gelmez dedi bebek 39+1 haftalık olduk bizde🥰
Munire20 Han-003 aynı ben 22 Temmuz tahmini normalde doğmazsa gidicem doktor gel demişti gelmezse bakalım ne yapcaklar bana shsh 😂
Masalanne Munire20 benımde son tarıh 22 Temmuz gözüküyor başımıza ne gelcek acaba .insan bekledikçe daha çok strese giriyor
Munire20 Beyzan valla sadece bugün geldi benden sabah uyandım WC gittim gelmeye başladı her WC gitiğimde geliyor
Beyzan Munire20 renksiz de olabilir diye biliyorum. Bence bu baya nişan akıntı bu sekilde olmuyor bence zaten haftanız da müsait. Ama tabiki Nisan geldi diye hemen doğum olacak diye bir şey yok 1 haftayı bulabiliyormus
Masalanne Munire20 perşembe günü acile gel dedi. Doktorum yok bayram tatılınde bebegın durumu sağlıklı ise cumartesi bana gel demişti
EsilaErtugrul Munire20 bende 37+4 üm bendende 2 gün boyunca böyle aynı sümüksü şekilde akıntı geldi doktorum mukus tıkacı atıyor rahim dedi. Nişan olarak kabul ediliyor yani normal akıntı böyle olmaz. Doğumumuz yakın inşallah😍
Munire20 EsilaErtugrul hadi inşAllah artık gelsin yani pes edicem 39+5i gördük 22 sine kadar gelsin artık valla gelmezse ben gidicem 😂