Tam isabet bizim de bugün yıldönümümüz, İstanbul’a gezmeye gidip geldik akşamına da evin yakınında güzel deniz manzaralı kafeye gittik tatlı çay keyfi yaptık geldik, pandemiden dolayı evden çalışıyordu o yüzden pek konuşacak konu kalmıyor, sürekli beraber olunca 😅😅