Astsubayanne bende bir sürü vitamin kullanıyorum. Kilo aldıran da aslında vitaminler oldu , ocean mumy, ocean C vitamini , sidefer folik b vitamin desteği ,ecoprin , ve d vitamini.
progestanı ben ilk 3ayımda kullandım rahmimde kanana olduğu için , ben fitil olarak kullandım ve hiç aciz etmedi , doktoruna danış sorun değilse sende fitil olarak kullan .