nazmiyeee Astsubayanne 24 haftalık hamileyim bende tam hissedemiyorum canım bir gün hissedersem bi gün hissedemiyorum daha zamanı var 28 30 haftalarda düzene girermiş🥰
41irem Astsubayanne bende 20+5 im bi haftadır net bi şekilde hissetmeye başladım ama düzenli değil bi gün varsa bi gün yok bide güçsüz oluyor zaten odaklanırsanız anlarsınız anca sizde yakında hissedersiniz ben özellikle soğuk su içince karpuz falan yiyince hareketleniyor bi deneyin belki işe yarar 😁
Astsubayanne nazmiyeee ya heralde göbeğimde nasıl bir yağlanma olmuşşa artık 😂 hareketi hissedemiyorum 20+6 oldum bugün 5-6 kilo almışım zaten 70 kiloyla hamile kalmıştım bence kiloyla da alakalı zayıf olan daha çabuk hissediyor olabilir
333 İlk gebeliğim ilk hareketler 22. Haftada başladı 26 olma yolundayız artık çok net hareketler tişörtümün dışından BİLE karnımın oynaması belli oluyor bu hareketleri hissetmek çok heyecan verici 🥰🥰 hareketler düzenli gibi kahvaltıdan sonra ve akşam yemeğinden sonra hareketleniyor genelde
Astsubayanne 333 benimde ilk gebeliğim bakalım ne zaman tam hissedicem arada pıt pıt bişey oluyor ama bilmiyorum ki ne oluyor doktora da dedim hissedersin daha dedi 24 e kadar yolu varmış
Smyrnagozde Astsubayanne bende çok geç hissettim sıkma canını. 24. Haftaydı sanırım benim hissetmemde. 32 deyim şu bir kaç güne kadar günde 10 kere hareketini hissetsem şükür diyordum. Bu günlerde hareketlendi artık 😇
Baharttr Astsubayanne ya ben kiloyla alakalı olduğunu düşünmüyorum, bende 56 kiloyla hamile kaldım 7 kilo aldım .21 haftalık gebeyim , bende hareketleri hissettim diyemiyorum, bi arkadaşım göbek kasın iyi demişti 😀
Astsubayanne Baharttr ay aynen ya kusura bakma 😂😂 anlamamışım 😂😂😂 kafalar bi milyon valla yorgunluktan iş bi yandan misafir bi yandan
yigitegenin_annesi Astsubayanne genelde herkes 16. Haftada yavaş yavaş hisetmeye başlar ama bende 17haftaama girdim daha hisetmedim 18 22hafta arası net hisedilri diyor doktorlar💕
Astsubayanne yigitegenin_annesi evet benimki de öyle dedi 18 i geçtim bekliyorum 21 oldu hala bekliyorum 😂
Astsubayanne Baharttr aynen en önemlisi ne kadar küçük olursa olsun sonuçta bizim enerjimizden yiyor ya çok çabuk yoruluyorum