Gonul_enes Deletedmom93428 bende 31+5 im bende gecen hafta hazirladim cantami koydum kapiya,fermuarlarida cektim agzi acik degil, diger bebelerimdede oyle yapmistim erkende hazirlamistim bi sorun yasamadim
Gonul_enes Deletedmom9823 hayir doguma girerken hemsireye bez, sapka,eldiven,corap, zibin, goynek, alt ust uzun kollu bi takim ,battaniye veriyosunuz giydiriyolar,sonra yaninjna cantaniza 2 yada 3 takim daha koyin ne olur olmaz diye
seldaas Deletedmom93428 benim hastanem bebeğe dair hiç bişey koymanıza gerek yok dedim benim gibi olan varmı herşeyini geri çıkardım valizdem
ikizlerinannesiii Deletedmom93428 28. Haftamda hazırladım annemle şuan 32 deyim ama ikiz hamileyim ben birde hiç yapamazmışım