Sumc rosatue benim doğumum başladı ancak ben acil sezeryana alındım canım. Bir hafta önce çatı muayenesi sonrası nişanım gelmişti. Doğumum başladığımda da sancılarım yavaş yavaş hissedilmeye başlamıştı. Ama ben gelir demiyordum
Cansutkn-12 Ben de 32 de başladım 32+3 üm 2 günde yıkadım ütüledim valla biraz daha beklesem ben de yapamazdım sanırım sıcaklar çok fena 🙄
Sevgikaya1525 Deletedmom93428 bn hpsiini hzrldm kilitli poşetlere bırktm cnm öyle yprsn iyi en azından yazarsın ona göre verirler ebeye
Minik_kalplim_ Deletedmom93428 kız bugün bnde yıkadım valla yük kalktı üZerimden bide ütülesem tamamdır😂kısmet artık 😂
Deletedmom9823 Deletedmom93428 evdeki bebek kıyafetlerinide mi ona koyuyoruz hemşireye verilcekler neler?? Konuya okdr uzağım😀😀 32. Haftamda
Gonul_enes Deletedmom9823 hayir doguma girerken hemsireye bez, sapka,eldiven,corap, zibin, goynek, alt ust uzun kollu bi takim ,battaniye veriyosunuz giydiriyolar,sonra yaninjna cantaniza 2 yada 3 takim daha koyin ne olur olmaz diye