[silindi] Ben 32. Haftamda gittim. Suya girince bebişimde bir hareket, toplanma, kasılma olmadı. Yüzerken de zorlanmadım çok ama kendimi de çok zorlamadım. Doktoruma sordum yüzme en güzel spor ama vücudunu dinle. Vücudun Tepki vermeye başlayınca, yorulunca, kasılınca bırak dinlen, hatta o aşamaya kadar yorma kendini dedi. Ben de onu dinliyorum, gerçekten vücut bizi uyarıyor. İyi dinlememiz lazım. 🐣