Misto 38+1 haftalığız kızımla 🤰💕ve yan yatmaktan yanlarım çürüdü artık 🤭🤭yüz üstü yatmayı okadar çok özledimki😢Artık hiç rahat uyuyamıyorum.Birde hiç horlamayan ben artık horlamaya başladığımı fark ettim🤦♀️Göbişleri bizimki gibi kocaman olan anneler ne durumdalar bakalım🙋♀️
Berraeva Misto Eşim yüzüstü yatarken sürekli ona bakıp iç gecicerek keşkeee benim olsa diyorum 😂😂 gerçekten en çok özlediğim şey yüzüstü yatmak 😒
Ysmmmnn Misto yorulunca bende horluyormuşum😅 kemiklerimmağrıuor rahatnuuuyamyrm dinlenmek için yatılır ben eziyet çekiyorum😅
btuban Misto hamile yastığı aldım 2 yastığın üstüne onu koyuyorum onsuz uyuyamıyorum heryere onu taşıyorum, yine çok rahat değilim elbet ama normale göre daha iyiyim:/
Misto Ufuk sizin biraz daha zamanınız var🤰Biraz daha özliycaksin canım malesef.Ama bebeklerimiz için değer napalım🙏🌸
Misto Berraeva Valla al bende de okadar negüzel yayıla yayıla uyuyor eşim yüz üstü ben sadece bakıp avcumu yalıyorum.Diyorumki hele bi doğurayım hep yüz üstü yatıcam bak gör sen😁😁
Berraeva Misto Ah ah ben normalde başka türlü aslaaa uyuyamazdim 26. Haftaya kadar bile yüzüstü yattım 🙊 Doğumdan sonra yapılacaklar listesine eklensin bı güzel uyuyalim 😂😂
Misto btuban hamile yastığı değilde yumuşak silikon yastık koyuyorum göbeğimin altına ama hala rahat edemiyorum nefesim tıkanıyor birde aşırı sıcak uyutmuyor🤒
depsizoo Misto 36+3ten sesleniyorum bende çok özledim, yüz üstü uyumayı , rahat rahat yayılmayı, dönebilmeyi, düz duvara tırmanmayı özledim 😂
Misto Nundiyebiri bazen bende döne döne çarsafa dolanmaktan ensonunda oturuyorum yatakta .Eşime bakıp hep iç geçiriyorum.Ne güzel uyuyor dönüyor yüz üatü yatıyor valla hayat onlara güzel😏😏
elfmoom ya ben de daha 4+3 üm ama asla yan yatamıyorum çok ağrıyor karnım ve kasıklarım. sırt üstü yatmaktan belim ağrıdı.. nedendir sizce
btuban elfmoom ilk aylarda benimde kasık ağrılarım çok olmuştu hatta sağ tarafıma yatamıyordum, bebeğin gelişimiyle kendine yer açmaya çalıştığı için denilmişti.
Misto elfmoom ilk aylar ağrılar fazla oluyor.Benimde adet sancısı gibi ağrılarım çok oluyordu ilk haftalarımda.Doktorum bebek yerleştiği için olabilir demisti.Insallah sizinkide öyle zararsız bi ağrıdır.Peki doktorunuz ne dedi bu duruma.
Elifim17 Misto ben 3 senedir hasret kalmıstım yüz üstü uyumaya. 9 ay hamilelik e sonra emzirme dönemi memeler büyüyor bu sefer de ondan yüz üstü yatamıyorsun 😂
Misto Elifim17 deme ya🙈ay inşallah emzirmek sorun olmaz yoksa çatlıycam artık yüz üstü yatmayı çok istiyorum🤨
btuban Misto evet aşırı sıcak ve göbeğin altına bişey dayamak şart gerçekten, ben nefesim daraldığı için başımın altınada 2 yastık koyuyorum:/