Aysenurogretmen ayy bende de oldu felç geçirdim sanıyordum o kdr kötüydü ki ağrısını bitek taşıyan bilir dayanamadım acile gittim artık serum verdiler serum dan snra hafif hafif geçmeye başladı şimdi iyiym çok şükür yatakta bile eşimi uyandırıyodum beni sağa çevir sola ççevir diye o kdr kötü bişey 🤦♀️ağrın çoksa hala gidip bi serum almanı öneririm