Valla kızlar ben kücük yaşlarda arkadaş ortamında icmeye basladım 13 14 yasında he ozmanda icmemi diyceksiniz ama sonucta nikotin suan 27 yaşındayım bebegimi ögrendigim an bıraktım istemsizce tiksindim aniden sizede bırakmanızı tavsiye ederim dogru bir alışkanlık degil gebelikte gebelik bittikten sonra tekrar icermiyim bilmem 😊