Masal001 bnde haftaya dogum yapabılırım doktor gun verdı ama bakalım. Erken olacagı ıcın ger gelıştırıcı ıgne verdi birincisini oldun yarında ıkıncısını olcam. Bayramın 3. Gunu kontrole gidicem o zaman netlelecek. Eger erken dogum olmasa da bebege hiç zararı yok merak etme dedi. Erken olma ihtimaline karşı onelm alıyoruz sıkıntı olmasın dogdugunda dedi. Korkma sende. Ama izinli olsa bıle doktorun numarası yok mu onun bilgisi dahilinde ilerlemek dahayi olurdu