Masal001 Rahim ağzı kısalmasından dolayı erken doğum riskim var acildeki doktor ulturusonla bakıp rahim agzını 30 ölçtü farklı açılardan 20 ye kadar düşüyor deyip ciğer geliştirici yapalım dedi kendi doktorum net bir şekilde 30 ölçüyordu çok riskli olmadıkça hareketlerini azalttığı için ciğer geliştirici yapmıcam demişti doktorum şuan izinli gidemiyorum Ciğer geliştiricinin bebeğe zararlı yönleri varmıdır yaptırmalı mıyım
UralAybars0921 Masal001 zararından çok yararı var. Olası bir erken doğumda bebeğin ciğerlerini geliştirmeye yönelik. Her ihtimale karşı yaptır bence.
Gokcecelik Masal001 bende 3 gün önce ciger geliştirici oldum bebeğimin hareketlerinde ciddi anlamda azalma oldu neye baglayacagimi şaşırıyordum bende korkuyorum zaten erken doğacak. Insallah çok önemli olan bu iğnenin ekstra yan etkileri yoktur
Tubis2021 Masal001 bu gün bende yatırdım iki doz 12 saat sonra iki doz daha yaptıracağım doktor her ihtimale karşı yapalım dedi ve bebeğe zararı yok merak etme için rahat olsun dedi
Cicekler Masal001 bende 33. Haftada ciğer geliştirici olmuştum bebeğimin hareketlerinde azalma oldu ama varlığını hissettirmeyecek kadar değildi.
UralAybars0921 Masal001 azalma oldu ama bir gün sürdü sonra eski hareketliliğine devam etti. Bence yararının yanında bu bir şey değil, yan etkileri takma canım. Her ilacın yan etkisi var, yararının yanında az kalır. Kimseyi dinleme senin ve bebeğinin sağlığı önemli
Tubis2021 Masal001 hiç bilmiyorum internette de araştırdım biraz ama öyle birşey göremedim inşallah öyle birşey yoktur zaten buluttan nem kapar haldeyiz bi de o okursa artık bilmiyorum
Redpepper Dün ve önceki gün ben de yaptırdım 30. Haftadayım rahim ağzım kısa benim de, aksine olası erken doğumda faydası var bebeğe, en azından solunum desteğine ihtiyaç duymaz, bebek hareketleri biraz azaldı evet ama geçiciymiş
Masal001 Redpepper evet 1 haftaya geçiyormuş ama benim bebeğim 1 hafta geride çıktı ve suyu fazla bişey olursa ciğer geliştirici den dir deyip takmıcam ama başka sebepten hareketleri azalırsa diye korkuyorum
Redpepper Masal001 korkma korma benim de geriydi sonradan yakaladık haftasını, proteine yüklen hemen farkediyor.
Masal001 Redpepper sadece bir hafta geride devlette bir hafta geride çıkıyor kendi dokturum özelde onunki bir hafta önde çıkıyor hangisi doğru bilmiyorum
Gokcecelik Masal001 bebeğim 28haftayla uyumlu beslenmiyor dışarıdan beslememiz gerekiyor hep geriden gidiyordu ama artık büyümüyor maalesef 😔
Masal001 Gokcecelik üzülme annesi 28 hafta yaşam sınırına girmiş oluyoki burda bir post okumuştum 23 haftalık doğup şuan bebeği çok sağlıklı olan bir kadın vardı onun haftası geride olsada 35 haftaya kadar durunca daha sağlıklı olur
Gokcecelik Masal001 hepimizin yavrulari sağlıklı sıhhatli doğsun insallah dualarım hepimizin kuzulariyla çok güçlü olacak bizim bebeklerimiz inaniyorum🤲💜