Ilosunuz1 ilaçlar için rapor çıkarmanız lazım ama bazıları aile hekiminizden de yazdırılabilşyor ilerleyen dönemde daha fazla ilaç kullanacaksınız rapor yoksa bile aile hekimine bir sorun uygun olanları o yazar
mesela ben progestan iğne kullanıyordum tanesi 70 lira falandı aile hekimi onu yazıyordu