Pamugunannesi1 fatmArslan06 Önceden gelecek olan ailelerimizi uyardım öpmek yaklaşmak yok diye nedenlerini de anlattım bakalım doğduğunda napcaklar dokunan öpen olursa üzerim
Ozlem23 fatmArslan06 bende insanlar kucağıma almak ister diyodum ama kimse birşey demedi çok şükür bende çocuğu uyuyo diyip insan içine çıkarmıyorum pek
tugba9293 Kelebek14 cocugunu kıskanabilrsin. sen lohusa olucan yani. ne halleti varsa görsünler . cok isteyen kendi dogurup sevsin yalasın 😂😂🤪