Kizlar son 20 gün 100den düşerken aman geçmez diyordum daha cok ohh diyordum dogum yaklaşsın ister millet bende gelsin istemiyorum sanki bebeğimi koruyamayacam hastalıktan kötü insanlardan karnimda güvende hic çıksın istemiyorum benim gibi düşünen varmi yavrum yazik karnım da zaten yavrum hic üzmüyor anasını cok rahat geçiyor bu süreci bikac ay daha korona bitene kadae uzatabilsek keske🤣🤣🤣🤣 öpmek isteyenlerden kucağa almak isteyenlerden nasil koruyacak çevrem cok kalabalık gelmesin kimse diye haykırmak istiyorum 🙄 sanırım analik duygum korumaciligm bieaz erkenden başladı 🤢