Heather Hafissee yarım kundak denediniz mi? Birde cildi nasıl? Oğlum süt alerjikmiş (inek sütü proteini alerjisi) çok az uyurdu çook az biz bilemedik. Yüzü pütürlüydü en belirgin işareti oymuş, bebek cildi gibi değil ergen cildi gibiydi. O alerji rahatsız ettiğinden uyuyamamış tabi o zmn bizim derdimiz sarılığının geçmesiydi o geçti 2 aylıktı alerjisinş keşfettik. Alerji düzene girince en azından huzuru geldi çocuğun.
btuban Hafissee o nekadarlıktı hatırlamıyorum sadece böyle birşey duymuştum ben tecrübeli değilim duyduğumu paylaştım sadece, tecrübeli annelerin yorumları dikkate alınabilir ama en iyisini doktor bilir elbet.
Beyzan Hafissee Hafize kucakta duruyor mu. Sling ya da kanguru denesen bı de Kundak yap bence mutlaka. Allah yardımcın olsun inşallah geçici bir durumdur
Hafissee Beyzan mememde uyuyakalıyo ya napcam delirdim uykusuzum yorgunum iki lokma bişe bile yiyemiyorum
Fatmanurlvanur Hafissee canım devamlı emmek istiyorsa sütün belki yetmiyordur doymuyor olabilir emzikte almıyor diye hemen vazgeçme sabırlı ol alır canım biraz zorlar sonra tutar bu arada kundak yap canım yarım kundak veya normal en azından irkilmesi azalır cami hocasından yenidoğmuş çoçuk için nazar korku muskası da yaptır canım omzuna asarsın benim kızımda çok irkilip ağlardı uyumazdı allahım yardımcın olsun
Fatmanurlvanur Hafissee 1 çay kaşığından bişey olmaz canım bende senin gibiydim ilk hamileliğimde ne mama ne su hiç birşey vermedim 6 ayına kadar ama verilebilir bişey olmaz su yani kaynatılmış ılık verirsin 1–2 çay kaşığı
Cns34 Hafissee biberon verme enjektörle ver. Eczaneye sor emerken enjektörle ince pipet şeklinde bişey takıyorsun emjektöre onu emerken mamayı da göğsünden doğru ağzına ver hem seni emer hem mama takviyesi yapmış olursun
Didem_678 Hafissee Philips Avent kullanmıştım ben yarım damak dene hani tam yuvarlak olanları almaya bilir emzikdede almıyorlar çünkü.
Hnd43 Hafissee canım ben çözümü şöyle buldum. Emzirdikten sonra gazı çıkarıp yatırınca tekrar emmek istiyordu ya sütümü sağıp biberonla verdim yattığı yerden ya da 30 cc mama
Hnd43 Hafissee biberondan da korkma sütün varsa seni de emer onu da çocuğun aç kalıp ağlamasından iyidir şırınga flan çocuğa eziyet . Ama mutlaka önce kendini emzir dolu dolu hala doymuyorsa mama ver 30 cc zaten o kendi atar doyunca biberonu
Pelinbyrktrlr Hafissee Eds yöntemi ile verirseniz mamayı meme reddi olmaz ince bir besleme kataterinin bir ucunu mamayı hazırladığınız biberona daldırın. Diğer ucunu da meme ucunuza flasterleyin. Hem mama takviyesi olur hem sizin memenizi alır meme reddi yaşamaz. Eds besleme katateri diye eczanelerden veya medikallerden alabilirsiniz. Ama kalınlıkları farklı oluyoe yenidoğan beslenmesinde kullanacağınızı mutlaka söyleyin
Neslihanbew Hafissee kızım da saatlerce uyumazdı. Bir gün internetten fön makinesi sesi açtım ya da kolik bebek müzikleri onlardan işe yaramıştı. Başka bir gün de sallanan beşiğe koydum 2 dk sallamamla gözünü kapatmıştı şok olmuştum. Deneyin isterseniz..
Durunas Hafissee Kundakla canım doymuyomu acaba korkuyodur irkiliyosa kundak yap ama bu sıcakta naasıl olur
Angela Hafissee yanında kalan varsa sen uyuyunca alsin yanından yatağına onu, bi süre böyle olacak mecburen, seninde dinlenmen sart cok yaşadım o durumu inans en iyi olmazsan hiç birsey yolunda gitmiyor
merve100 Su verilir , bu sıcaklarda bende hiç vermemiştim idrarında kırmızı damlalar gördüm korkudan deliye dönmüştüm doktor sütün yağlı o yüzden çay kaşığı ile su ver mutlaka demişti . Kundak yapın ellerini , bir de yatağına çörek otu dökün okuyun
Emel123 Hafissee çocuğun üstünü soy, yarım kundak yap. Yazık o da yanıyordur öyle sıcak ki… Belki de sıcaktan sapıttı böyle. Allah yardımcın olsun🥺