dilekyerekaban nişanlıyken eşimle oğlumuz olursa babamın ismini koyalım mı dedi tek erkek olduğu için koyalım dedim ama hiç kimsenin haberi yoktu evlendim gebe kaldım cinsiyet belli olmadan önce kayınvalidem emir vererek illa kocamın ismi olucak başka isim istemiyorum dedi çok üzüldüm defalarca eşimle kavga ettik ben zaten koycam demiştim ama annenin bu tavrı emir vermesi zoruma gitti koymak istemiyorum dedim benimle konuşmadı günlerce aynı evin içinde iki yabancı gibi davrandık birbirimize ama kayınbabamda benim adımı koymayın diye bi kaç kez söyledi ondan da destek alarak inatlaştım koymıycam dedim eşim annesine ben bunu koymak istiyorum diye başka bi isim söyledi bu seferde köy laf eder tek oğlan babasının adını koymadı derler diye triplere girdi en son dayanamayıp benim ilk çocuğum bizim istediğimiz olucak kimse karışmasın köye göre de yaşayamam dedim sonra ses kesildi. Size karışan varsa cevap verin bir daha ses çıkmıyo hatta olana kadar da kimseye söylemeyin daha belli değil demeniz akıl sağlınıza daha iyi gelir. O günden beri kayınvalidemi sevmiyorum koymak istedikleri isim de İsmail