Esps_ ben yaklaşık 3 haftaya kadar kendim ayarlamaya çalışıyordum beslenmeyle, seyrek olarak 140 üzeri çıkıyordu, genelde normaldi. Sonra dikkat etmeden canımın istediklerini yedim diye 170- 180′lere çıktığı için diyetisyene başladım mecburen, şimdi normal çıkıyor çok şükür .