Selma_aygun İlk 3 ay 2 haftada bir gidiyodum düşük tehlikem vardı ondan sonra ayda bire düştü en son 31. Haftada gittim bayram sonu kontrolüm var 35. Haftada oluyoruz o zaman da bı daha ne zaman çağırır Dr artık Allah bilir
melekVzeynepE Selma_aygun bende en son 31de gittim bayramdan sonra gidicem işte 35. Haftaya giriyorum o zaman da
Hilkatkaradagli melekVzeynepE Ayda bir gidiyordum 33+1 2 haftada bir çağırıyor arada devlet karışımı da yapıyorum 🙄😂