Seda_selim korkmazkubra Farkedilebiliyormu acaba nisan denilen şey.? Ilk gebeliğin olduğu için neyle karsilascagimi bilmiyorum günümü bekleyisle geciriyorum
Mammyy Seda_selim evet 33-34 ten beri ödem var yukarıya kaldırınca biraz iniyor ama tamamen geçmiyor tabi sizde durumlar nasıl
Seda_selim Mammyy Bendede 36. Haftamda şişmeye başladı artık beni soyluyo sizliyo bi taraftan günlük yürümeye çalışıyorum 1 saat ama hafif inse tekrar bida şişiyor ya
korkmazkubra Seda_selim kimiainde erken oluyormus kimisinde gec benim agrim var ama bilmiyorum ne zaman gekir son 6 gün kaldi zaten
Seda_selim korkmazkubra Anladım canım benim de karin cevremde sertleşme ve ağrım var ağrı ara ara girip cikiyo
korkmazkubra Seda_selim ay canim.benim tekrar lekelenme oldu bu sefer kırmızı renk benimde ara ara sertlesiyo bi yere toplanir gibi oluyo
Seda_selim korkmazkubra Hayırlısıyla inşallah kucağına alırsın inşallah bizden erken dogurcan gibi gözüküyor hadi bakalim😊
snowpress korkmazkubra ayy nasil bi agri biraz anlatabilir misin? Benim sadwce karnımda kasilmalar oluyor onun dılında agrim yok hic
korkmazkubra snowpress agri gibi boyle nasil desem bicak batıyor gibi hissediyorum yürüyemiyorum bile