esinaltintaas Mammyy Bizde 39 olduk dua ediyorum bayram sonrası gelsin diye 😂 Çok şükür ağrı,sancı birşey yok ama hiç de belli olmaz bebişlere 😁
Gizem_34 Mammyy 38 olduk tık yok yavv 😂 azıcık sancı vs gelse seviniyorum sonra bianda kesiliyo 🤦🏻♀️
Beyda3759 Mammyy 39 olduk bugün çok pis doğurasım var. Bayramda veya sonrasında doğurmak istemiyorum. Bugün olsun istiyorum 😆
snowpress Beyda3759 ayy ben de bugün doğurmak istiyorum 39 uz biz de bakalım nişanım dün geldi ama sancı filan yok hic
Beyda3759 snowpress ben de hiçbir belirti yok ne nişan ne başka bir şey biz 41lere kadar bekleyeceğiz herhalde:(
Seda_selim korkmazkubra Farkedilebiliyormu acaba nisan denilen şey.? Ilk gebeliğin olduğu için neyle karsilascagimi bilmiyorum günümü bekleyisle geciriyorum
snowpress korkmazkubra ayy nasil bi agri biraz anlatabilir misin? Benim sadwce karnımda kasilmalar oluyor onun dılında agrim yok hic