Glsnisa14 tabi canım özleriz sonra bu günleri mesela herkesin yanında bir ayricaligin var çok güzel bir duygu aman kalkma aman yürüme aman yemek ye derken çok iyi bakiliyorsun bebisin sana hissettirdikleri zaten apayri💕 doğumdan sonra özleriz bu günlerimizi ama sağlıkla doğsun lar da başka birşey istemiyorum