Llalolalaooooo iremgun aynen normal mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ kasılmam benim aslında erken başladı geçen ay nidicard werdi kullandım rahatladım derken iki gündür fazla oluyor sanki saat başı oluyor gibi bişey gece aniden uyurken bazen uyanıyorum .. senin de başladı mı canım doktorun ne diyor benim gitmeme war daha
iremgun Llalolalaooooo yok canım senin kadar öyle saat başı olmuyor. Ya gün içinde 2 3 kez falan oluyor bazen. Ona da normal dedi. Eğer çok sık oluyorsa doktoruna bir söyle istersen o yönlendirir seni.
Llalolalaooooo iremgun maşallah maşallah olmasın da inşallah 🦋🌿 ewet ilacın üzerine üç kez en fazla oluyordu normal demişti benim de doktorum ama fazla olması endişelendirdi benim
Sysesra 34+4üm 5haftadir doktora gitmedim sıcaklarla bogusuyorum genel temizlik yapılacak doğum öncesi camlar tüller kapılar vs nlari düşünüyorum çok gözümde büyüyor :(((
Llalolalaooooo Sysesra ay maşallah maşallah 🧿 Tek başına çok zorlanırsın ama bi destek lazım sana .. bende temizlik işim bitti şükür ama ewi tekrar bi düzenliycemm😒
MineLule Llalolalaooooo 33+3 her gece kabus sonra hop sabah kadar uyku yok dört dönüyorum evin içinde Allah’ım bitse de gitsek modundayım
Llalolalaooooo MineLule hayırlısı ile az kalmış canım bebeklerimiz gelmeden bizi uykusuzluğa alıştırıyorlar sanki 🥰🤣bende günde iki saatlik uykuyla geziniyorum 😕😕
Llalolalaooooo iremgun aynen tatlım bugün kaç defa oluyor sayayım dedim bi konuşacam olmadı doktorumla 33 haftalık oldum inşallah 37 görürüz hergün korkuyla geçiyor 😕😕
MineLule Llalolalaooooo çok zor kafamı toplayamıyorum toplayabilsem hem kendime hem bebeğe daha fazla faydam olur
iremgun Llalolalaooooo görcez görcez inşallah 🧿🍀🙏 biz baya yakınız benim de 33+2🙏😊 38i göreceğiz biz inanıyorum🤗
Llalolalaooooo iremgun inşallah canım rabbimin izniyle 🥰🥰ewet biz aynı haftadayız unutmamışım seni 🌿baskı hissi var mı canım sende
iremgun Llalolalaooooo 🤗🌸💕 yani arada oluyor canım hareket ederken falan ama sürekli değil. Sen de oluyor mu?
Llalolalaooooo iremgun bende geçen hafta sürekli gibiydi 🙄 aşagıda biraz bebek Dogum pozisyonunu almış , o günler baya vardı anladım bişeyler olduğunu şimdi de şükür arada oluyor o kadar yoğun oldugu günler geçti ,biraz fazla oturunca bazen oluyor
iremgun Llalolalaooooo doktorun peki sürekli yatmanı mı söylüyor canım? Hani baskının sebebi artık normal bebek doğum pozisyonu almaya başlıyor almasa da sıkıntı demişti doktorum yavaştan alacak 32den sonra dedi.
Llalolalaooooo iremgun ewet bana diyor uzan ayağını yukarıya kaldır işte benim fındık bi oğlum war o çok fırsat vermiyor 🤭