iremgun aynen normal mi bilmiyorum 🤷🏻♀️ kasılmam benim aslında erken başladı geçen ay nidicard werdi kullandım rahatladım derken iki gündür fazla oluyor sanki saat başı oluyor gibi bişey gece aniden uyurken bazen uyanıyorum .. senin de başladı mı canım doktorun ne diyor benim gitmeme war daha