Pelinssoglu çok iyi anlıyorum, hamd olsun en başından beri içeride kanama alanı ve dışa vuran yoğun kanama oldu 5 ay hep yattım ama bebek büyüdükçe geçti, 26 haftadayım hasretle bekliyoruz, bu günlerimize şükürler olsun. İlk kızımda cinsiyeti 11 haftada öğrendik, hareketleri ise 18 den itibaren yavas yavaş başladı 22 de netleşti, bu kızım 21 de kendini anca gösterdi, hareketleri de daha yeni yeni hissediyorum, her gebelik farklı derlerdi çok doğruymuş, sizin nasıl gidiyor?