Ozgesapmaz Son aylarında bulantı yaşayan var mı kızlar? İlk 3 ay bile hiç bulantım olmamıştı. Ama şuan bu saatte bile bulantı İçin kalktım.
Nuray71 Ozgesapmaz beeen 🤦 şuan tam 39 haftaligim ve benimde bu saatte uyanık olmamin sebebi tam olarak kendisi ve ishaaaal
balbocegim27 Ozgesapmaz 17. Haftaya kadar aralıksız kustum tam bitti dedim 24+6 dayım şimdi ağzımdan burnumdan safra geliyor
Mom567 Ozgesapmaz 37 haftalığım ilk başlara döndüm diyebilirim bulantım çok fazla oluyor son haftalar tekrar geliyor diyorlardı doğruymuş
Kuzeyegemoms Haftadaym ilk 3 ay hafif bulantıyla atlatmıştım şuan bulantı kusma yanma ölüyorum. 2 saat önce kusarken kan geldi bayağı bi .korktum suan hala mide yanmasından dolayı uyuyamadım 🥺
Ozgesapmaz Kuzeyegemoms çok geçmiş olsun. Dön dön asla uyuyamıyorum. Yatak değil dikende uyuyorum sanki. İstifra edecekmişim gibi
bircivcivannesi Nuray71 ishal denemez ama genelde kabız hali olan biriyim o durum geçti en azından diyeyim
Nuray71 Ozgesapmaz ne yazikki öyle 🤦 sabah kontrolum var benim bu gidişle hanfendi tam bayramda doğcak
Nuray71 Vera_vera erken doğum belirtilerinden galiba da o yüzden merak ettim sizinde haftaniz gelmiş ya çünkü
Vera_vera Nuray71 bugün kontrole gittim ve açılmamın olduğunu söylediler gerçekten doğum belirtisiymiş