Canım nişan gelmesi doğum başlaması anlamına gelmez. Benim 37 de nişan geldi hemde baya baya ama doğumum 39. da haftada muayene sırasında suyumun patlamasıyla başladı. Nişan geldiğinde gittim dr. nişan gelmesi doğumun başlaması demek değil suyun, sancın gelmediği sürece açılman 4cm olmadığı sürece yatışını yapamayız dedi. Açılmam 3cm di düşün. Sabırlı ol o zaten geleceği zamanı bilir 🥰