Gizemci ya bu konuda çok yakınıyorum 36. Haftada ağrılarım çıktı nstde kendimde sancı çektiğimi hissediyordum adet ağrısı bel ağrısı kasık ağrısı gibi 37. Haftada yine ağrım yüksek çıktı açıklığa baktılar yoktu 37+4 te tekrar gittim sancı var 1 cm açıklık var 38+1 de gittim ne sancı vardı nede açılmada ilerlemede 5 gündür sancım yok şuan 38+5 🤷🏼♀️