Babymoomy Yaseemiiin Hayır yaşamadım doktor zaten bulantın kesilmez ise istediğin gibi istediğin süre iç dedi
Rmys_eyllhfa_ Haftadayım hala kullanıyorum sakın ihmal etmeyin bıraktığınız gün tekrar kusmaya başlayabilirsiniz benim öyle oluyor ben kusarken nefessiz kalıp morarıyorum o yüzden bırakamıyorum 🙄
Yaseemiiin Rmys_eyllhfa_ aynı şekilde bende kustuğum yazan yüzüm mosmor oluyor kan çöküyor 1 haftada anca geçiyor
Deniiiza Yaseemiiin defnosunannesi_ Babymoomy Sultis123 kiz bebekte bulanti cok oluyo erkek bebek rahat oluyo diyolar dogru mu sizin bebislerin cinsiyeti nedir
Fatmakara97 Deniiiza ben pek inanmıyordum ama benimde kızım var ilacımı içmeyi unuttuğum gün kusmaktan lavabodan çıkamıyorum 17 . Haftadayım
Sultankiz Yaseemiiin 24. Haftam hala prilam kullanıyorum kullanmadığımda gün bana geçmiyor resmen 🥺ama doktorum 9 ay bitene kadar kullanabilirsin herhangi bi sıkıntısı yok dedi bebekte daha sağlıklı kg alıyor bir haftada 200 gr almış doktor iyi dedi
H_myra1 belisslinaa evet bende doguma kadar kullandım ama prilam degil zofrt kullanmıştım fayda etmemişti şimdi prilam kullanıyorum yine aynı şekilde doguma kadar devam🤦🏻♀️
Sultis123 Deniiiza benimki kiz ilk 3 ay hap kullandigim halde kusuyordum 3 ayin sonunda cok azaldi ama bitmedi. Bende oyle duydumm ama tersi olanda var herkeste farkli seyler oluyo