Yaseemiiin 24 haftalık hamileyim ve kusmalarım hâlâ devam ediyor ben gibi 24 haftalık olup prilam dr kullanan var mı ?
Sultis123 Yaseemiiin 29 haftama girdim hala kullaniyorum bigun hatta yutmayim artik kusmuyorumdur dedim o gun hastalaninca tekrar basladimm gece yatmadan bir tane yutmak yeterli oluyo bana zararida yok semde devam et
H_myra1 belisslinaa evet bende doguma kadar kullandım ama prilam degil zofrt kullanmıştım fayda etmemişti şimdi prilam kullanıyorum yine aynı şekilde doguma kadar devam🤦🏻♀️
Deniiiza Yaseemiiin defnosunannesi_ Babymoomy Sultis123 kiz bebekte bulanti cok oluyo erkek bebek rahat oluyo diyolar dogru mu sizin bebislerin cinsiyeti nedir
Yaseemiiin Sultis123 bende gece yatmadan iki tane atıyorum. Ne zaman artık geçti deyip bıraksam tekrar hastalanıyorum 😔
Sultis123 Yaseemiiin o zaman devam et kusup hastalanacagina yut gitsin doguma kadar kullanan var bir zarari yok ben bidaha birakmam valla dogurana kadar yutucamm
Babymoomy Yaseemiiin Hayır yaşamadım doktor zaten bulantın kesilmez ise istediğin gibi istediğin süre iç dedi
sumeyyee28 Yaseemiiin Canım bende 23. Haftamdayım prilam olmadan asla olmuyo bi gün denedim ve içmedim bin pişman oldum
ZeynAnk Yaseemiiin 34+1 hala kullanıyorum. 6. Haftada başlamıştım. Maalesef bazıları böyle oluyormuş bazıları şanslı 12-14 haftalarda geçiyormuş.
esmerrmm Yaseemiiin 29 haftaligim gece yatmadan once 2 tane iciyorum . Birakmayi denedim ertesi günü acillik oldum 🤦♀️
Merguse Yaseemiiin 33 te dogum yaptım dogum yapacagım güne kadr kullandım hergün ilk başlar cok bulamtım vardıgünde 3 tane iciyodum 20 ci haftadan sonra 1 tame icmeye başlamıstım 1 tane tutuyordu beni ama icmesem hemn sabh midem bulanıp kusuyodm
-Papatya33 Ben 18.haftadayım. Bugün bırakmayı denedim ve dolasmaya gittik. Bütün günüm kusa kusa gecti. Berbat durumdaydım. Bırakıyım diyorum ama gecmiyor mecbur kullanacam 😔